Sonntag, 1. April 2012

Stempel-Magie #57 Blumensamenverpackung

Hallo Ihr Lieben!
Heute startet Challenge #57 bei der Stempel-Magie und für mich startet meine Zeit als Gastdesigner! Ich freue, mich euch heute mein erstes Werk dafür zeigen zu dürfen. Das Thema lautet " Blumensamenverpackung verwenden ". Nach einigen Überlegungen habe ich mich dafür entschieden meine Blumensamenpackungen in der Art eines Teebeutelbuches zu verpacken.
Beim Motiv habe ich für die süsse Wee Suzie entschieden.

Hello dears,
today started the challenge #57 at  Stempel-Magie and for me started my time as guestdesigner! I 'm really happy to present you my first creation. The theme is " flower seed package use". After a few thoughts I decided for a creation like a tea bag book.
For the motiv I have decided for the cute Wee Suzie.
Und nun schaut gleich mal, was das DT und die anderen Gastdesigner sich tolles haben einfallen lassen!
Zeigt uns eure Ideen! Wir sind schon sehr gespannt und freuen uns auf  eure Werke!

And now take a look at the great creations by the DT and the other guestdesigners! 
Show us your ideas! We 're very staying tuned and looking forward to your creations!
 
Challenges:
- Simon Says Stamp Challenge
- 7 Kids College Fund Challenge
- Sweet Stampin' Challenge Blog

Vielen Dank für's Reinschauen! Ich wünsche Euch einen schönen Sonntag!
Thanks for stopping by! Wish you a wonderful sunday!
Liebe Grüße! Dear greetings!
Kübchen

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

Love, the colors, the image, and the paper and the design is devine. Thanks so much for joining us at 7 kids this week.

Hugs
Debbie

Sassy Scrapper hat gesagt…

I love your seed book, so beautifully put together. This stamp you used is really adorable and perfect for your project.
Hugs Bonnie

Bianca hat gesagt…

Deine Blumensamen Verpackung ist ja so niedlich! Wunderschön in der Farbzusammenstellung und der Umsetzung. Ich bin total begeistert! Liebe Grüße, Bianca

Wishcraft hat gesagt…

So pretty! Fab design and colours, and love the sweet image you've used - beautifully coloured too. Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Lisa x

Seija hat gesagt…

Deine Blumensamenverapckung ist ja sowas von hübsch! das Motv passt perfekt dazu und wundervol coloriert!
Lg Michi

Tracey T hat gesagt…

What a sweet little book! It would make a lovely gift. Thank you for playing at Sweet Stampin' this week. Tracey x

Bea und Doreen hat gesagt…

oh, sieht das aber schön aus - bin ganz begeistert.
Habe mir gestern diese Stempel auch runter geladen - so schön.
Vielen lieben Dank, dass Du bei Sweet Stampin' mitgemacht hast.
glg
Doreen

Mandy hat gesagt…

Aww this is gorgeous Marion, so sweet and pretty, I love the image you've used and the design is fab :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

Jenny hat gesagt…

Thanks for joining in our challenge this week at Sweet Stampin. This is such a pretty project and that image is just tooooo cute! x

Julie Richards hat gesagt…

Congratulations. Thanks for sharing this project and this beautiful image. Love your colouring. Superb.

Natali hat gesagt…

So beautiful creation!! Lovely image with gorgeous colouring on it. Love paper choice and flowers.
Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Spring or Easter” Challenge and we hope to see you again soon.
Hugs
Natali

Becky hat gesagt…

das ist eine zauberhafte idee und deine umsetzung gefällt mir wie immer total gut.

alles liebe, becky

ScrappyAndrea hat gesagt…

Deine Verpackung ist ein Traum! So tolle Farben!
Wünsche dir ein frohes Osterfest!
Liebe Grüße
Andrea