Freitag, 7. Oktober 2011

Secret Garden Peeker

Hallo Ihr Lieben,
ein herzliches Dankeschön an Euch alle für eure Besuche auf meinem Blog und für die lieben Kommentare!  Am 16. November habe ich dank Euch meinen 1. Bloggeburtstag. Und dies möchte ich dann zum Anlass nehmen, um Euch zu danken. Es wird ein Candy geben, aber das werde ich zu einem späteren Zeitpunkt posten.
Heute habe ich eine Karte mit einem Motiv von Elisabeth Bell für SCACD. Es heißt "Secret Garden Peeker" und ich finde es einfach bezaubernd!
Hello dears,
thank you very much for visiting my blog and your lovely comments! On 16. November my blog has its first birthday. I would like to say thank you and there is the reason for a candy. But this I will post later.
Today I have a card with an image from Elisabeth Bell for SCACD. It ´s called "Secret Garden Peeker" and I think it is so adorable!
Innenansicht / inside
Die Karte passt zu folgenden Challenges:
Tip Top Tuesday     Top Tip #54 Sketch
- Crafty Cardmakers   Anything goes
- Papertake Weekly Challenge  Anything goes
- Stempel-Magie    Stanzen/Schneiden
- Copic Creations   Saturated Color

The card deals with following challenges:
Tip Top Tuesday     Top Tip #54 Sketch
- Crafty Cardmakers   Anything goes
- Papertake Weekly Challenge  Anything goes
- Stempel-Magie    Punch/Slice
- Copic Creations   Saturated Color
Vielen Dank für's Reinschauen!
Thanks for stopping by!
Liebe Grüße! Dear greetings!
Kübchen

Kommentare:

Doris hat gesagt…

jööööö... ist die süss und herzallerliebst!! Super coloriert und in Szene gesetzt, gratuliere!!

Lg aus der Schweiz
Doris

Susana M hat gesagt…

Hi Marion
WOW super sweet goodness and love the details you added and the coloring is Fab :o)
Hearts and Hugs
Susana

Becky hat gesagt…

wow marion, die karte ist superschön! und die coloration ist DER hammer - das muss ich mir dann ganz in ruhe anschauen und auch ein bisschen was von dir abschauen. das bild sieht sooooo echt aus ... *hut ab*

bin ganz begeistert und sprachlos ... so will ich das auch mal können (also heisst es üben, üben, üben *lach*).

alles, alles liebe und danke für die inspiration, die du mir gegeben hast.

becky

Andrea hat gesagt…

Was für ein tolles Motiv! Ich glaube, dass muss ich mir auch noch zulegen :-).
Danke fürs Mitmachen bei Stempel-Magie!
LG Andrea

Pulsatilla hat gesagt…

WOW - ein wunderschönes Motiv und eine zauberhafte Karte hast Du gezaubert. Und die Coloration *OMG* ist die SUPER!!! Vielen Dank für Deine Teilnahme bei STEMPEL-MAGIE, hoffentlich bis zur nächsten Challenge!!! LG ANDREA

Danni hat gesagt…

This is just so fabulous! I adore the colors you used and that paper is perfect!! Plus all your little details make it stunning! Wonderful job!

Lorraine hat gesagt…

Your card is beautiful and your coloring is gorgeous!!! I love that image.

Anki hat gesagt…

Wonderful card and such a clever layout! Your colouring is beautiful! Kramis - Anki

Samantha hat gesagt…

Your card is so beautiful I love the way you did the inside and outside and how you have used the sketch too!
Thanks 4 joining us this week @ Top Tip Tuesday for our Sketch Challenge, Don't forget you can enter our challenges up to 3 times, I hope you can come and play again soon, Hugs Samantha

Caroljenks hat gesagt…

This is just gorgeous! I love all of the detail you have included and the inside is just as beautiful!

Thanks for joining in with our Sketch Challenge over at Top Tip Tuesday this week.
Don't forget if you have a Top Tip to share with us you could win an extra prize! Just add (TIP) after your name when you link :)

Carol x

Schnipsel und mehr...die Papierwerkstatt hat gesagt…

wow, das sieht ja megamäßig aus, deine Coloration ist genial geworden. Dankeschön fürs Mitmachen.

LG Clarissa

Aenneken hat gesagt…

Hallo,
Deine Karte ist traumhaft schön geworden - die Coloration ist absolut spitze! Und die Gestaltung sehr stimmig und schön.
Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Stempel-Magie und ich würde mich sehr freuen, wenn Du auch an unserer nächsten Challenge teilnehmen würdest.
Liebe Grüße
Antje

Angie hat gesagt…

Lovely card the image is gorgeous and i love your colour theme.
Thanks for joining us at Papertake weekly
Angie x

bettand hat gesagt…

What a beautiful card. Love the way you've completed the card by taking parts of the outside embellishment inside as well love the colours as well. Thanks for playing at Top Tip Tuesday this week and good luck. Hope to see you back tuesday for a new challenge. I've got candy if you're interested. Bettina x

Lisa M hat gesagt…

Completely outstanding card! Just an absolute masterpiece inside and out. Lovely colors, embellishments and you've nailed the sketch!

Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
And remember, if you have a TIP you’d like to share with us crafters, just write it up in your post and then add TIP by your entry name and you’re eligible for the TOP TIPPER PRIZE as well. 
Lisa xx

Kim hat gesagt…

Oh my goodness this is darling! Your coloring is fabulous and love all of the extras you added to this card! The fence die cut is PERFECT with this image! LOVE LOVE LOVE this! Great work!
Hugs~ Kim

Stempelmami hat gesagt…

Hallo Marion,
ich bin total begeistert von Deiner wundrschönen Karte, alles passt hervorragend zusammen und das Motiv ist aber auch zu herzig.

GLG Irmi

PokSa hat gesagt…

Die Karte gefällt mir richtig, richtig gut. Die Gestaltung ist einfach traumhaft.
Vielen Dank für die Teilnahme bei Stempel-Magie.
lg Sandra