Sonntag, 18. September 2011

Zum Geburtstag

Hallo Ihr Lieben,
ich habe noch eine Geburtstagskarte für Euch. Wer mich kennt weiß, dass es bei diesem Motiv garantiert eine Karte für einen Mann war. Ich liebe dieses Motiv!

Hello dears,
I have a birthday card for you. Who knew's me, is aware that it is a card for a man. Well! I love this image!
Noch ein paar Detailfotos / Some details

Die Karte passt zu folgenden Challenges:
Kenny K's Krafty Girlz Challenges      Your all time favorite
- Addicted to Stamps Challenge    Nähen

The card deals with following challenges:
Kenny K's Krafty Girlz Challenges      Your all time favorite
- Addicted to Stamps Challenge    Sewing


Vielen Dank für's Reinschauen!
Thanks for stopping by!
Liebe Grüße! Dear greetings!
Kübchen

Kommentare:

Karin hat gesagt…

Such a beautiful card, I am sure that men like this card!!1

mamalade hat gesagt…

Marion , die ist ja echt ein Traum......

Sehr geil, auch wenn ich die Mäddels nicht so mag, aber wenn du die colorierst, hachz dann würde ich die mir auch noch ins Schlafzimmer ( Bastelzimmer ) hängen!

xoxo Mamalade

Christa hat gesagt…

Beautiful card and stitching ! Thanks for joining us at ATS. Christa.

Patty Sue 2 hat gesagt…

What a great guy card! I love all the added touches of the metal corner and the charm. Inside is as pretty as the outside! Thanks for joining us this week at KKKG's challenge!

Mo hat gesagt…

Boah das sieht super aus...!!! Vorallem deine Coloration beeindruckt mich total.
Ich wünsche dir eine schöne neue Woche,
Monika

Teresa hat gesagt…

Superb card, love your neat stitching and your fabulous colouring too, thanks for joining us at ATSC 'Sewing' challenge
Hugs Teresa xx

arjette hat gesagt…

Woowwww what an awesome card!!!!!! Great colors and beautifull image!!!
Thanks for joining us at KennyK's challenge ánd at ATSC's challenge!!

gr. arjette.

Liz's creative corner hat gesagt…

Wow gorgeous card, lovely colouring and detail, thanks for joining us at ATSC, hugs Liz xx

Taika hat gesagt…

Deine Karten sehen ja super professionell aus! Danke, dass du mich in deine Blogroll aufgenommen hast :)

LG

Taika