Dienstag, 6. September 2011

Glitzer

Hallo Ihr Lieben!
Ein neuer Dienstag - eine neue Challenge bei Magnolia Mania! In dieser Woche heißt das Thema: Glitzer. Da fielen mir sofort Prinzessin, Ballerina, Fee und Winter ein. Ich habe mich für die Ballerina Tilda entschieden - der Winter wird noch früh genug kommen und dann wieder viel zu lange dauern! Also habe ich noch einmal sommerliche Farben gewählt.
Hello dears!
A new tuesday - a new challenge at Magnolia Mania ! In this week the theme is: glitter. That reminds me: princess, ballerina, fairy or winter. I have choosed for Ballerina Tilda - winter will come soon enough and take too long! So I've picked up sommerlike colours once more.
Ich hoffe Ihr könnt es glitzern sehen! / I hope you can see the glitter!

Innenansicht / inside


Die Karte passt zu folgenden Challenges:
- MDUC      Frame It
- Allsorts Challenge Blog     Green And Blue
- Creative Card Crew      Anything Goes

The card deals with following challenges:
- MDUC      Frame It
- Allsorts Challenge Blog     Green And Blue
- Creative Card Crew      Anything Goes


So und nun freue ich mich auf eure Werke und auf ganz viel Glitzer!
And now I'm looking forward to your creations and lots of glitter!

Vielen Dank für's Reinschauen!
Thanks for stopping by!
Liebe Grüße! Dear greetings!
Kübchen

Kommentare:

Karin hat gesagt…

Such a beautiful card, love the frame and swirls!

Jill hat gesagt…

Gorgeous card. Love the glitter and your swirls are just beautiful
Thanks for joining us at Allsorts this week. Good luck and I hope to see you again next time!
Hugs, Jill

Teresa hat gesagt…

This is a real beauty, love everything about it. Teresa xx

brenda hat gesagt…

Very pretty indeed Marion and beautiful colouring.

Thank you for sharing with us at Allsorts challenge this week and good luck.

B x

Becky hat gesagt…

wow, diese karte ist traumhaft!!! da habe ich mich sofort total verliebt. die coloration ist sagenhaft und ich bin einfach hin und weg!

lg, becky

sara hat gesagt…

so pretty i love her sparkly dress and the beautiful papers thanks so much for joining us at MDUC this week
hugs sara x

Kellylouj hat gesagt…

I just love this image its so adorable! Thanks for joining ccc this week.

Emma (metalicbutterfly) hat gesagt…

A very beautiful card love the layout!!

Thanks so much for joining in our Blue and Green Themed challenge this week at Allsorts...

Good Luck in the Draw!

Emma xxx

Doris hat gesagt…

das ist eine sehr schöne Karte geworden, die Farben gefallen mir ausserordenlich gut, gratuliere

Lg aus der Schweiz
Doris

Eulanda hat gesagt…

WOW! This is absolutely gorgeous!! I love the color combo and the glitter is stunning. Just luv this iamge! Thanks for joining us at MDUC this week! Hugs!

Stempelmami hat gesagt…

Boah Marion die Karte sieht Oberhammermäßig aus und die Farbkombi sensationell, genau mein Geschmack.

GLG Irmi

Danielle hat gesagt…

Hello, I am Danielle from Montreal! Thank you for becoming a follower on my blog!
Your card is absolutely beautiful. Gorgeous coloring of Tilda.Wonderful layout, very delicate dicuts. The colors are fabulous.
Have a beautiful day!
Hugs.